Računovodstvene i administrativne usluge

Financijsko i poslovno savjetovanje

Promet nekretninama

Accounting and administrative services

Financial and business consulting

Real estate transactions (brokerage)

Računovodstvene i administrativne usluge

Poduzetnici imaju propisanu obvezu vođenja poslovnih knjiga, no uredno vođenje poslovnih knjiga osigurava i podlogu za kvalitetno poslovno odlučivanje. Kvalitetno vođenje poslovnih knjiga osigurava točnu analizu prošlih poslovnih događaja kao temelj za smjernice daljnjeg poslovanja.

Osnovni okvir računovodstvenih usluga pokriva:

  • početnu izradu računovodstvenih politika, uspostavljanje računskog plana i otvaranje poslovnih knjiga,
  • vođenje glavne knjige i pomoćnih evidencija, stanja i prometa kupaca i dobavljača, analitike osnovnih sredstava i pripadajućeg obračuna amortizacije, blagajničko poslovanje,
  • izradu dokumentacije potrebne za ispravno knjiženje poslovnih promjena, knjiženje svih poslovnih promjena i unos podataka u računovodstveni program (ulaznih i izlaznih računa, bankovnih izvoda),
  • kontinuirano usklađivanje stanja kupaca i dobavljača,
  • obračun, sastavljanje i predaju prijava poreza na dodanu vrijednost, poreza na dobit, poreza po odbitku, posebnih poreza i trošarina te ostalih poreza, članarina i doprinosa,
  • pripremu i predaju propisanih izvještaja prema nadležnim institucijama (Porezna uprava, FINA, HNB, HZZO, HZMO, HANFA i  dr.),
  • izradu i predaju propisanih godišnjih financijskih izvještaja,
  • podršku tijekom poreznih i dr. nadzora i revizija – sudjelovanje s ovlaštenim predstavnikom klijenta pred nadležnim tijelima kada je to potrebno u svrhu tumačenja i obrazlaganja proizašlih iz pruženih usluga.

Kao dodatne usluge iz ovog područja prema željama, potrebama i zahtjevima klijenata uključuju se:

  • platni promet – unos i plaćanje putem Internet bankarstva za potrebe i prema uputama klijenta,
  • usluge obračuna plaća (dohodak od nesamostalnog rada) i izrada isplatnih lista te naloga za plaćanje u korist računa radnika kao i za pripadajuće poreze i doprinose,
  • obračun autorskih honorara, naknada po ugovorima o djelu, ugovorima studentskog servisa, naknada članovima nadzornih odbora,
  • izrada i predaja JOPPD obrazaca putem e – Porezna,
  • prijava klijenata i zaposlenika klijenata na mirovinsko i zdravstveno osiguranje putem internetskih aplikacija,
  • izrada svih propisanih izvješća vezanih uz zaposlenike klijenata i elektronsko slanje nadležnim institucijama,
  • izvještavanje managementa na mjesečnoj osnovi ili prema dogovoru u skladu sa specifičnim zahtjevima klijenata,
  • priprema i popunjavanje dokumentacije za potrebe leasing kuća i banaka te komunikacija s istim institucijama,
  • pomoć pri pisanju poslovnih dopisa, popunjavanju obrazaca i rješavanju prigovora i reklamacija za potrebe klijenata,
  • kao i sve ostale računovodstvene i administrativne usluge prema specifičnim zahtjevima i željama klijenata.

U slučaju potrebe direktne nazočnosti stručnjaka iz područja financija ili računovodstva nekoliko dana u tjednu ili mjesecu u prostorijama klijenta, može se ugovoriti usluga financijskog direktora ili voditelja računovodstva.

Cijena usluga ovisi o kombinaciji usluga i obimu poslovanja klijenta.

Za novoosnovana društva u prva tri mjeseca poslovanja nudimo program pogodnosti – popuste na naše usluge.

Za društva koja nisu zadovoljna dosadašnjim računovodstvenim servisom kod prijelaza nudimo program dobrodošlice – popust na naše usluge u prvom mjesecu pružanja usluga.

 

Kontaktirajte nas putem predviđenog obrasca i javit ćemo Vam se u najkraćem roku!