Poduzetnici imaju propisanu obvezu vođenja poslovnih knjiga, no uredno vođenje poslovnih knjiga osigurava i podlogu za kvalitetno poslovno odlučivanje. Kvalitetno vođenje poslovnih knjiga osigurava točnu analizu prošlih poslovnih događaja kao temelj za smjernice daljnjeg poslovanja.
Osnovni okvir računovodstvenih usluga pokriva:
- početnu izradu računovodstvenih politika, uspostavljanje računskog plana i otvaranje poslovnih knjiga,
- vođenje glavne knjige i pomoćnih evidencija, stanja i prometa kupaca i dobavljača, analitike osnovnih sredstava i pripadajućeg obračuna amortizacije, blagajničko poslovanje,
- izradu dokumentacije potrebne za ispravno knjiženje poslovnih promjena, knjiženje svih poslovnih promjena i unos podataka u računovodstveni program (ulaznih i izlaznih računa, bankovnih izvoda),
- kontinuirano usklađivanje stanja kupaca i dobavljača,
- obračun, sastavljanje i predaju prijava poreza na dodanu vrijednost, poreza na dobit, poreza po odbitku, posebnih poreza i trošarina te ostalih poreza, članarina i doprinosa,
- pripremu i predaju propisanih izvještaja prema nadležnim institucijama (Porezna uprava, FINA, HNB, HZZO, HZMO, HANFA i dr.),
- izradu i predaju propisanih godišnjih financijskih izvještaja,
- podršku tijekom poreznih i dr. nadzora i revizija – sudjelovanje s ovlaštenim predstavnikom klijenta pred nadležnim tijelima kada je to potrebno u svrhu tumačenja i obrazlaganja proizašlih iz pruženih usluga.
Kao dodatne usluge iz ovog područja prema željama, potrebama i zahtjevima klijenata uključuju se:
- platni promet – unos i plaćanje putem Internet bankarstva za potrebe i prema uputama klijenta,
- usluge obračuna plaća (dohodak od nesamostalnog rada) i izrada isplatnih lista te naloga za plaćanje u korist računa radnika kao i za pripadajuće poreze i doprinose,
- obračun autorskih honorara, naknada po ugovorima o djelu, ugovorima studentskog servisa, naknada članovima nadzornih odbora,
- izrada i predaja JOPPD obrazaca putem e – Porezna,
- prijava klijenata i zaposlenika klijenata na mirovinsko i zdravstveno osiguranje putem internetskih aplikacija,
- izrada svih propisanih izvješća vezanih uz zaposlenike klijenata i elektronsko slanje nadležnim institucijama,
- izvještavanje managementa na mjesečnoj osnovi ili prema dogovoru u skladu sa specifičnim zahtjevima klijenata,
- priprema i popunjavanje dokumentacije za potrebe leasing kuća i banaka te komunikacija s istim institucijama,
- pomoć pri pisanju poslovnih dopisa, popunjavanju obrazaca i rješavanju prigovora i reklamacija za potrebe klijenata,
- kao i sve ostale računovodstvene i administrativne usluge prema specifičnim zahtjevima i željama klijenata.
U slučaju potrebe direktne nazočnosti stručnjaka iz područja financija ili računovodstva nekoliko dana u tjednu ili mjesecu u prostorijama klijenta, može se ugovoriti usluga financijskog direktora ili voditelja računovodstva.
Cijena usluga ovisi o kombinaciji usluga i obimu poslovanja klijenta.
Za novoosnovana društva u prva tri mjeseca poslovanja nudimo program pogodnosti – popuste na naše usluge.
Za društva koja nisu zadovoljna dosadašnjim računovodstvenim servisom kod prijelaza nudimo program dobrodošlice – popust na naše usluge u prvom mjesecu pružanja usluga.